ترسیدن بازار مرکزی افزایش آمریکا نیویورک

ترسیدن: بازار مرکزی افزایش آمریکا نیویورک نیویورک روز گذشته بانک مرکزی افزایش قیمت طلا

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری به علت مسئله مالی تزریق آمپول‌هایم عقب افتاده است / محب اهری

بازیگر نمایش “خسیس” گفت: پزشکان اصرار دارند که هر چه سریعتر این دوره نهایی از تزریق آمپول‌ها انجام شود ولی متاسفانه نه خودم پول خرید این آمپول‌ها را دارم و نه ا

به علت مسئله مالی تزریق آمپول‌هایم عقب افتاده است / محب اهری

محب اهری: به علت مسئله مالی تزریق آمپول هایم عقب افتاده است

عبارات مهم : تئاتر

بازیگر نمایش “خسیس” گفت: پزشکان اصرار دارند که هر چه سریعتر این دوره نهایی از تزریق آمپول ها انجام شود ولی متاسفانه نه خودم پول خرید این آمپول ها را دارم و نه اینکه بیمه هزینه های قبلی را پرداخت کرده تا بتوانم از آن طریق آمپول ها را تهیه کنم.

حسین محب اهری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت وگو با میزان، درخصوص آخرین مراحل درمان خود گفت: مراحل درمان بیماری ام تا به امروز به خوبی پیش رفته و همچنان ادامه دارد. البته به علت مسئله مالی جهت خرید آمپول ها، آخرین دوره تزریق چند روزی عقب افتاده و همچنان نمی توانم آمپولها را خودم تهیه کنم.

وی به همین جهت ادامه داد: پزشکان اصرار دارند که هر چه سریعتر این دوره نهایی از تزریق آمپول ها انجام شود ولی متاسفانه نه خودم پول خرید این آمپول ها را دارم و نه اینکه بیمه هزینه های قبلی را پرداخت کرده تا بتوانم از آن طریق آمپول ها را تهیه کنم.

به علت مسئله مالی تزریق آمپول‌هایم عقب افتاده است / محب اهری

بازیگر سریال “دردسرهای عظیم”با اشاره به اثربخشی تزریق آمپول های قبلی تاکید کرد: خوشبختانه بدنم نسبت به این تزریقات کاملاً تصویر العمل مثبت داشته و حالم بسیار بهتر است و اگر دوره سوم آمپول ها نیز تزریق شود جهت عمل پیوند مغز استخوان آماده خواهم شد. باید خدا را شکر کنم که تاکنون تاثیر درمان در من خیلی خوب پیش رفته است.

وی راجع به بازگشت دوباره خود به عرصه بازیگری افزود: حالم این روزها اینقدر خوب است که مشغول تمرین دوباره تئاتر به صورت همزمان هستم. نمایش “خسیس” نام نخستین نمایشی است که امسال بار دیگر در سالن مهم تئاتر شهر اجرا خواهد شد و در آن به ایفای نقش می پردازم. این نمایش از آخرهای تیرماه روی صحنه می رود.

بازیگر نمایش “هملت”در همین راستا اضافه کرد: علاوه بر نمایش خسیس مشغول تمرین نمایش “رویای نیمه شب تابستان” به قلم شکسپیر هستم که کارگردانی آن را مریم کاظمی بر عهده دارد. این نمایش هم از مرداد ماه در سالن مهم تئاتر شهر روی صحنه می رود. البته بازیگر جایگزینی هم جهت من در نظر گرفته شده است که اگر احیاناً از لحاظ جسمانی نتوانستم ادامه دهم وی نقشم را بازی کند.

محب اهری با اشاره به علاقه خود جهت بازگشت به عرصه بازیگری تلویزیون و سینما خاطرنشان کرد: خیلی دلتنگ بازی در تلویزیون و سینما هستم. این مدت به علت بیماری نمی توانستم به کسی قول کار بدهم ولی اکنون آماده ام تا پیشنهادات را بررسی کرده و به بازیگری بازگردم.

واژه های کلیدی: تئاتر | تزریق | سینما | نمایش | بازیگر | بازیگری | درمان بیماری | اخبار فرهنگی و هنری

به علت مسئله مالی تزریق آمپول‌هایم عقب افتاده است / محب اهری

به علت مسئله مالی تزریق آمپول‌هایم عقب افتاده است / محب اهری


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار