ترسیدن بازار مرکزی افزایش آمریکا نیویورک

ترسیدن: بازار مرکزی افزایش آمریکا نیویورک نیویورک روز گذشته بانک مرکزی افزایش قیمت طلا

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث بریدن سر پدر بعد از قتل دوست

مجرم سابقه‌دار بعد از قتل یکی از دوستانش تصمیم گرفت تا نقشه قدیمی کشتن پدرش را به اجرا برساند. به همین خاطر به تایباد رفت و پدرش را کشت. این قاتل خونسرد پدرش را

بریدن سر پدر بعد از قتل دوست

بریدن سر پدر بعد از قتل دوست

عبارات مهم : جنایت

مجرم سابقه دار بعد از قتل یکی از دوستانش تصمیم گرفت تا نقشه قدیمی کشتن پدرش را به اجرا برساند. به همین خاطر به تایباد رفت و پدرش را کشت. این قاتل خونسرد پدرش را با بریدن سر به قتل رساند.

به گزارش شهروند ؛١٤ دی ماه سال ٩٠، پلیس شهریار در جریان جنایت هولناکی در منطقه محمد شهر قرار گرفتند و خیلی سریع تیمی از ماموران جهت تحقیقات ابتدایی در محل جنایت حاضر شدند. ماموران در کاوش های پلیسی پی بردند که مرد جوانی به نام ابراهیم نشانه ضربات مرگبار مرد ٤٣ساله ای به نام مصطفی قرار گرفته است و با به دست آمدن این سرنخ ردیابی های پلیسی جهت دستگیری این قاتل فراری شروع شد.

بریدن سر پدر بعد از قتل دوست

تیم تحقیقات در ادامه تجسس ها پی بردند که مصطفی ٥ سابقه کیفری در پرونده اش دارد و زمانی که ماموران به مخفیگاه وی مراجعه کردند، مشخص شد که این مرد بعد از جنایت، دیگر به منزل اش بازنگشته و ناپدید شده است هست. ردیابی های پلیسی ادامه داشت تا این که روز ٢٣ دی ماه سال ٩٠ ماموران در جریان پرونده جدیدی از سوی این قاتل فراری قرار گرفتند. ماموران پی بردند مصطفی بعد از قتل دوستش به شهرستان تایباد سفر کرده و زمانی که به منزل پدرش مراجعه کرد، در اقدامی هولناک دست به قتل پدر ٦٥ساله اش در حیاط منزل ارزش زده هست. ماموران که به کمین این قاتل خونسرد بودند، زمانی که مصطفی از تایباد به پایتخت کشور عزیزمان ایران بازگشت، در عملیات پلیسی او را دستگیر کردند. مصطفی بعد از دستگیری به زندان انتقال یافته شد و چند روز زیاد به وقت اجرای جلسه محاکمه اش در دادگاه کیفری نمانده بود که با خوردن قرص در زندان اقدام به خودکشی کرد. در این مرحله مصطفی به بیمارستان انتقال یافته شد و با در نظرگرفتن این که تحت درمان قرار داشت، جلسه پیگیری به اتهاماتش به روز دیگری موکول شد. بدهید ترتیب مصطفی بعد از درمان با صورت ای خونسرد و آرام به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان پایتخت کشور عزیزمان ایران انتقال یافته شد و پیش روی قاضی دادگاه ادعا کرد از قتل هایی که انجام داده ام، پشیمان نیستم و آماده ام تا قصاص شوم.

عامل این دو جنایت هولناک در اعترافاتش گفت: «ابراهیم به خواهرم نظر داشت و زمانی که متوجه این ماجرا شدم، او را کشتم. سپس به خاطر بدرفتاری هایی که پدرم در حق من و خانواده اش کرده بود، به تایباد رفتم و او را نیز به قتل رساندم.» در این مرحله قاضی دادگاه با در نظرگرفتن این که خانواده ابراهیم خواستار قصاص قاتل پسرشان بودند، وی در نخستین پرونده به اعدام محکوم شد ولی چون خواهر و برادرهای مصطفی در دادگاه حاضر نشده بودند، دومین پرونده جنایت مصطفی مفتوحه ماند تا با دعوت خانواده وی، خواسته آنها مورد بررسی قرار گیرد. ٥ سال از نخستین جلسه پیگیری به پرونده قتل های هولناک مصطفی گذشت و این درحالی بود که برادر و خواهرهای وی در دادگاه حاضر نشدند و تحقیقات پلیسی جهت شناسایی خانواده مصطفی بی نتیجه ماند تا این که قضات دادگاه خواستار اظهارنظر مدیر قوه قضائیه در این پرونده شدند.

بدین ترتیب مصطفی روزگذشته جهت دومین بار جهت اتهام قتل پدرش پای میز محاکمه قرار داده شد و گفت: «ابراهیم یکی از دوستانم بود و در کار پیک موتوری فعالیت می کرد ولی به خاطر پرسشها مالی با هم دچار اختلاف شدیم که او را با ضربات زیاد چاقو به قتل رساندم و روز نخست به دروغ گفتم؛ او به خواهرم نظر داشته هست. بعد از قتل دوستم به محل زندگی پدرم در تایباد رفتم، چون از سال ها قبل تصمیم به کشتن پدرم داشتم. پدرم ٤٠ سال در حق خانواده ام ظلم کرد و محکوم به فوت بود، به همین خاطر تصمیم را جهت کشتن گرفتم و به تایباد رفتم. هنگامی که به منزل پدرم رسیدم، او متوجه شد که قصد کشتنش را دارم، به همین خاطر با پلیس تماس گرفت و من با آرامش منتظر آمدن پلیس شدم، ولی پلیس دیر کرد و تصمیم به اجرای نقشه ام گرفتم. پدرم را به حیاط منزل بردم و از او خواستم چهار زانو روی زمین بنشیند و سپس با خونسردی سر پدرم را با چاقو بریدم و هنگامی که به پایتخت کشور عزیزمان ایران بازگشتم، دستگیر شدم.» مصطفی در ادامه ادعای عجیبی را پیش روی قضات دادگاه کیفری قرار داد و گفت: «من از قتل پدر و دوستم پشیمان نیستم و حالا آماده هستم تا هرچه سریعتر اعدام شوم.»

مجرم سابقه‌دار بعد از قتل یکی از دوستانش تصمیم گرفت تا نقشه قدیمی کشتن پدرش را به اجرا برساند. به همین خاطر به تایباد رفت و پدرش را کشت. این قاتل خونسرد پدرش را

بنا به این گزارش، در آخر جلسه هیأت قضائی وارد شور شده است تا حکم نهایی این قاتل خونسرد را صادر کنند.

واژه های کلیدی: جنایت | پرونده | دادگاه | خانواده | پرونده قتل | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار